Mój sposób na walkę z trądzikiem

W poprzednim poście wspomniałam o tym, że moja cera nie jest najlepszej kondycji. Właściwie to nigdy nie była…z tą różnicą,że teraz jest znacznie lepiej ale o tym za chwilę. Osoby, które mają problem z trądzikiem doskonale wiedzą jak to niekorzystnie wpływa na naszą psychikę i samopoczucie. Mimo iż powszechnie panuje opinia, że wygląd nie ma znaczenia to każda z nas doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że jest on ważny nie tylko w życiu prywatnym ale i zawodowym. Problematyczna cera potrafi skutecznie zaburzyć naszą samoocenę a nawet sprowadzić ją do bardzo niskiego poziomu, co niestety odbija się na każdej  płaszczyźnie życia. Chciałabym podzielić się z Wami tym co mi pomogło i co sprawia, że na nowo odzyskuję chęci do życia. Próbowałam już wszelakich metod na pozbycie się tego koszmaru…od przeróżnych maści i tabletek, po zmianę diety. Nic jednak nie pomagało…aż pewnego dnia trafiłam na produkt o nazwie Derminax i właśnie o tym chciałabym dziś napisać.
dermi
Kapsułki na trądzik Derminax to w 100% naturalna receptura, której efektywność jest zatwierdzona badaniami naukowymi. Preparat likwiduje problemy skórne i trądzik. Nie ma skutków ubocznych ani przeciwwskazań. Działa efektywnie i bezpiecznie. Działanie Derminax skierowane jest na eliminację szkodliwych substancji z organizmu. Środek oczyszcza z nich krew i likwiduje w ten sposób trucizny, które mają zły wpływ na ludzką skórę. Usuwa złogi, martwe komórki i bakterie z porów skórnych – kolejną przyczynę trądziku. Brud, martwe komórki skóry i bakterie regularnie zatykają pory i zamieniają je w bolące krosty. Derminax zawiera 4 efektywne składniki bakteriobójcze, antyseptyczne i powstrzymujące niepożądane wykwity skóry, co gwarantuje jej gładkość i czystość. Likwiduje blizny, krosty i inne skazy – wyniki przewlekłego trądziku.
Jednymi wadami jakie znalazłam podczas stosowania tego specyfiku jest to, iż Derminax zażywamy podczas posiłku co może być dla niektórych niewielkim utrudnieniem oraz to, że wymagana jest konsultacja dermatologiczna u Kobiet w ciąży, które chciałby zacząć go zażywać.

Z czystym sumieniem mogę polecić go każdemu kto ma takie problemy jak ja. Ja pierwsze efekty zauważyłam już po tygodniu stosowania. Z racji swojego doświadczenia podchodziłam do tego produktu bardzo sceptycznie i muszę przyznać, że jestem miło zaskoczona!

Więcej informacji o tym produkcie znajdziecie na stronie producenta klikając tutaj.

face

Skomentuj

